10 Αυγούστου, 2013

Εννέα φαγητά που δεν πρέπει να ξαναφάτε ποτέ

Με τόση παραπληροφόρηση εκεί έξω σχετικά με το φαγητό και το πως επηρεάζει την υγεία μας, το να κάνουμε τις τέλεια διατροφή μπορεί να αποδειχτεί δύσκολο και άτοπο. Ωστόσο υπάρχουν μερικοί τύποι φαγητών που μπορούμε έυκολα να αποφύγουμε και τα οποία δε μας προσφέρουν τίποτα, αντιθέτως κρύβουν πολλούς κινδύνους για την υγεία. Παρακάτω είναι οι κατηγορίες με links για περισσότερο διάβασμα.
  1. Άσπρο ψωμί, ραφιναρισμένο αλεύριhttp://drlwilson.com/ARTICLES/BREAD.htm
  2. Τυποποιημένα κατεψυγμένα γεύματα -  http://www.4us2be.com
  3. Άσπρο ρύζι http://globalnaturopath.com
  4. Popcorn στο φούρνο μικροκυμμάτωνhttp://www.naturalnews.com
  5. Αλλαντικά με νιτρικά ή νιτρώδη http://www.naturalnews.com/028824_processed_meat_heart_disease.html
  6. Μαργαρίνη - http://www.naturalnews.com/027865_saturated_fat_health.html
  7. Most conventional protein, energy bars - By the way they are often marketed, it might seem as though protein and energy bars are a strong addition to a healthy diet. But more often than not, these meal replacements contain processed soy protein, refined sugar, hydrogenated fat, and other harmful additives that contribute to chronic illness. Not all protein and energy bars are bad, of course -- Thunderbird Energetica, Organic Food Bar, Boku Superfood, Vega Sport, PROBAR, and Zing all make healthy protein and energy bars. Just be sure to read the ingredient labels and know what you are buying.
  8. Γάλα σόγιας και υποκατάστατα κρέατος με βάση τη σόγια - http://www.naturalnews.com/026303_soy_protein_hexane.html
  9. Οτιδήποτε 'διαίτης' -  http://www.naturalnews.com

περισσότερα : www.rd.com/slideshows/15-foods-you-should-never-buy-again